New in....

Äntligen efter många om och men blev denna crosstrainern min för få hundralappar.
Just denna modell va jag ute efter då man kan variera hantagen och även ta av dem så den blir mindre.
Jag vet inte dock om min kropp klarar denna träning men jag provade i 30min idag och använder armarna oxå så vi får se hur reaktionen blir.Annars får handtagen vara still och bara jobba med benen,finns altid något man kan göra och man får ju anpassa det efter sig sj.
Tanken är att göra denna en timme varje dag och tre dagar iveckan köra min andra träning som jag vet min kropp klarar.Jag älskar mat för mycket för att gå hungrig och då är det bättre att röra sig den mån man klarar för det är alltid mycket mycket bättre att träna och gå ner ivikt än att enbart banta.=)
 
Ska strax göra ved mig för jag ska jobba i em och inom och handla sushi innan som jag ska äta ikväll när jag kommer hem.Annar blir de en lugn helg och det är skönt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0