Träna.....

Idag blir de en heldag träning.Jag har redan stått 1timme på crosstrainern och ätit frulle som besod av:
*en macka med leverpastej
*1ägg
*protein shake
*vitabiosa och silicea och vitaminer och mineraler.
 
Nu ska jag vänta ca 1h innan jag kan träna lite arobic men sjukgymnast övningar som avslut.Sen blir det en skön duch och ikväll blir det att stå på vibrationsplattan i 30min om kroppen tillåter det.
Behöver röra mig så jag inte har så mycket värk.
Jag har slängt i en inpackning som får verka i några timmar oxå.
Måste snart klippa det för det va i början på nov som jag klippte sist.
 
Jag har fått ett extrapass på jobb på torsdag...whhiieee....så det ser jag framimot.Det är ju alla hjärtans dag och jag och killen firar aldrig detta och vi försökte 2008 att fira detta med att förlova om oss med nya ringar men vi båda låg i svår influensa så efter detta så besluta vi att det lika bra att inte fira möget*fniss*.
Kärlek ska man visa varje dag och inte enbart en dag om året;)
 
Idag ska jag äta blodkorv till middag...haha...intressepil eller vadå?=)
 
Ha en fin vecka alla och ta vara på er och nära & kära <3
Här har ni den nya tröjan som jag köpte ilördes...

Kommentarer
Postat av: Areyanna

Hej fina!:) Starkt jobbat! Vad smal du ser ut:) Har du gått ned nått?:) Snygg outfit! Kram

Svar: Hej hej...Tyvärr har jag inte gått ner något men jag fortsätter att röra mig och äter nyttigt på veckorna.Jag hoppas jag får se lite resulat senare men focuserar mest på att röra mig så mycket jag kan+att ej överäta och äta nyttigt<3
MyStoryMylifeMyTruth

2013-02-12 @ 10:05:53
URL: http://areeyanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0