Bleka tänderna?

Man ska väl prova de mesta en gång sägs det=)
Jag har provat många olika men måste oxå säga att jag har oxå nyligen varit hos tandläkaren och mina tänder är ändån i bra skick trots allt det jag har provat.

Jag har provat:
*dentalworks(tror jag det stavas)
*simlesmile
*brilliantsmile den dyrare varianten(800kr)
MEN inget är tyvärr långvarit.
Brilliantsmile fick jag pengarna tillbaka då de va bara en halv nyans vitare och de höll en vecka.
Dentalworks va de nog det bästa men det blev svårt att få det jämt.

Jag ska prova på de sista nu som är poppis i usa.
Bleka tänderna med Crest Whitestrips Supreme White Stripes.
Jag Köpte det igår så vi får se när det kommer hem till mig=)

Självklart kommer jag berätta hur det går.Men detta är sista gången jag provar på något hemma,för sen ger jag faktiskt upp gott folk=)

trevlig helg allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0