Nu så kommer jag inte undan;)

Sagt och gjort,då jag har införskaffat mig en digitalvåg med kroppsanalys som håller koll på vikten+muskelmassa+fettmassa.
Igår ställde jag mig på den men ville inte riktigt behålla den då jag såg min vikt*skrattar* men ja har ju bara mig själv och skylla då de jag som äter.
Idag ställde jag mig igen då jag brukar väga mig direkt på morgonen och gå efter den vikten(annars underdagen samlar du på dig en massa vatten).
Kan tillägga att jag nästan har lika mycket muskelmassa som André....och just nu ligger jag på 41%.
Behöver inte berätta om de andra ,för de är inget roligt så lika bra att ej säga något då.
Vågen ser ut så här:

Sen har jag en motionscykel som ska tränas 1h varje dag och det bästa är att den är ihopfällbar=)

Jag träna varje dag innan jag börja jobba och nu har jag inte orken att träna de passen så jag får börja lungt med cykla+vibba+ut och gå.Man kan inte pressa kroppen för mycket på en gång.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Såg bilden på din motionscykel, var har du köpt den? den är ihopfällbar va? En sån skulle ja vilja få tag på :) Perfekt när man bor i en liten 1:a :)

2011-10-24 @ 19:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0