Ny våg??

De som känner mig vet ganska länge att jag har försökt att gå ner ivikt och lika så gjorde jag det med.12kg försvann men sen när jag förlora pappa för ett tag sen har man inte orkat att hålla på att kämpa med vikten.
3kg kom på igen ganska snabbt.Inte roligare blir det när det visa sig att min våg visar förtok för lite.
Visst jag har alltid vetat att den visar kanske högst 2kg förlite men troligt vis är det värre än så.
Tänkte om man ska få lite motivation så kanske man ska köpa sig en digitalvåg som samtidigt visar fettmassan.Är den någon som vet vart man kan köpa en sådan??

Kan tillägga att jag är medveten om att jag aldrig kommer att bli en "smal" typ och det är jag inte ute efter heller.Mitt mål är att iallfall ha 36 i byxor och må bra och ändån kunna leva och unna sig något gott.
Jag vill INTE vara en pinne och kommer dessutom aldrig kunna bli detta då jag har mina kurvor.
Nu orkar jag inte se den personen som stirrar tillbaka i speglen,jag vill inte må och känna de känslorna jag känner mot mig sj så nu börjar vi inta protiein igen*urk*


Kommentarer
Postat av: A.C

har du börjat blogga igen gumman?:)



har du börjat jobba lr?^^

2010-08-30 @ 16:20:18
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: emmelie

hejsan allt bra?

anmäl dig gärna till veckans blogg hos mig! :)

2010-08-30 @ 20:47:10
URL: http://whatgoesaroundme.blogg.se/
Postat av: A.C

~mm jag förstår..ibland orkar man bara inte..för mkt tid:S haha..~~



aa hon e superduktig=)

nja sådär.. läser eng C bara.. sen ska jag söka i våren igen..ska ju byta program..hatar halmstad:P hahha~~ ska söka ti design i sep.. så jag läser eng för skojsskull nu bara...:) s jag har ngt att göra:) annas kmr jag bli lat:D hehe..



jobbar på CUBUS ah?:) trivs0:D

2010-08-30 @ 21:19:26
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0