Tips

Jag har länge följt en blogg som handlar om sminkningar m.m
Jag har alltid haft tendens att se för sminkad ut och det är verkligen svårt att få sminkning att se så naturlig ut.Men denna tjej skrev alltid att man skulle fixera med puder efter fondation men jag har alltid varit rädd att de ser för pudrigt ut då.För står ni hur jag menar?

Av en slump hitta jag en annan bloggare som tipsa om ett trasparent puder som fixerar make up och får bort det glansiga.Jag tänkte det är värt att prova för den kostar bara 125kr på hm och man får en massa puder för pengarna.
Jag blev så glad då jag fick precis det resultatet som jag va ute efter.Nu ser man ej "målad" ut med fondation utan nu liknar den en naturlig fräch hud..=)
Rekomenderar den starkt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0