-1kg

Stod det på vågen i morse men jag ropar inte hej alls.Dock enligt vågen så är det inte vätska men jag tror helt säkert att det är så för de va knappt en vecka sen jag vägde mig sist.
Det enda som gjorts va att jag gick på LCHF som jag fick avbryta och nu skriver jag ner som vanligt vad jag äter och har ändån legat en 1500kcal i två dagar och de andra dagar ligger jag på 1300-1400kcal.Jag har inte heller hunnit träna så mycket heller....
Jag är ännu en gång inne på att inte stirra mig blint på att försöka gå ner ivikt.Jag vill bara inte gå upp.Det är jul och nyår och jag försöker att inte få ångest över att man ska äta mat som är sån mat man egentligen ej är va vid.
Ska bara försöka få in rutin på min mat+äta så lite kolhydrater jag kan=)
MEN -1kg på en vecka..

Jag kan...jag vill och jag ska...MEN min kropp får välja i viken takt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0