Bättre vän kan man inte ha...

Jag blev bara sämmre och sämre och ringde min trogne vän om detta och bolla tankar och råd.
Mest va jag besviken på att kroppen inte ville som jag och jag behövde verkligen prata med något om just detta.
Det kändes så bra då min vän är en otrolig stöttepelare och är väldigt klok och har stor kunskap om just kost och hälsa.

Jag fick avbryta LCHF idag.Jag har inte fått behålla de jag har stoppat i mig och jag mår fortfarande inte alls bra i kroppen.
Vad jag än äter eller dricker så kommer de upp igen och jag mår inte alls bra.

Jag och S kom framtill att jag får fortsätta med kcal men äter mindre kolhydrater+mer protein.
Mår ju illa av protein men bättre att vara iallamående än kräkas;)
Jag fick även bra råd kring mitt "dumma beteende" och det känns bra och jag ska nog klara detta=)

Jag strävar inte efter att rasa i vikt eller gå ner ivikt.Jag sträva efter bra syn på mat och äta rätt mat.Sen faller allt annat naturlig.

Ingen är som du S och din vänskap värderar jag enormt högt.
Du är en fin vän och vad skulle jag gjort utan dig?=)


Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN , - 15,4 KG!

Man SKA lyssna på kroppen. Det är vi tyvärr väldigt dåliga med :(Men ja har lärt mig det nu efter såå enormt många år!



Du får ta det lugnt och återhämta dig nu! :) kramar

2010-12-06 @ 21:51:35
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0