Hemma

Äntligen!Folk är som galningar och de kör som galningar oxå.
Blir så irriterad över stressiga folk för de smittar av sig.
Ta ett djupt andetag och njut av dagen istället även om ni har mycket att göra så går det mer energi åt om man stressar så sluta med det=)

Va på familia igår och köpte en kalender*äntligen*
Även denna maxiklkänning följde med hem 79kr.

Den är ganska lång så jag få lägga upp den sen.Storlek s och ganska rymlig imodellen.Perfekt till tjockisar=)

Idag va det väla och gud med folk.
Jag fick de jag behövde och kosta inte alls mycket.

Armegrön cardigan i långmodell som jag älskar.Kosta bara 49kr på bikbok.De hade ett tillbud på dessa cardigan och jag älskar dem.(såg nu att den gröna snöret vid halsen kom med på fottot men självklart klipps de ju bort)


Lite tjockare stickat som jag ska sy två tryckknappar på så de blir perfa.Kosta 199kr men med min rabatt blev det 99kr.


Ta 3 betala för 2.
Äntligen hitta jag de här enorma trosorna som jag gillar mest då man "går hemma".
Inget string,inget hipster utan ordentliga troser som håller in röven *fniss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0