Måndag

Igår gick det ganska bra med LCHF.Dock så måste man läsa på mer då måltiderna innehåller mycket fett som smör,grädde så ska man inte åta grädde till alla måldtider för vissa har tendens att lägga på sig då.
Jag tror jag är en av dem så jag ska vara lite försiktig med det.
Det är svårt oxå när man räknat kcal i över två år för man har aldrig ätit tills man är mätt och det är de som är meningen med LCHF.
I helgen eller lördag så får jag väga mig så jag ej har gått upp får då måste jag ändra lite på måltiderna.
Jag äter tre gånger och mellan dessa tre gånger äter jag två mellanmål OM det behövs.
Ett ägg,ostiva med smör på eller lite jordnötter m.m

Jag ska träna på gåbandet+vibba lite idag hade jag tänkt.
Jag läste att den första veckan kan man bli dålig som huvudvärk,yr,magproblem,och inte så mycket ork...då skulle man inte träna allt för hårt men röra sig är alltid bra,och ett måste för mig=)

Jag undrar när mig bok kommer oxå?=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0