Mår som??...

En sprängd anka...ja det är sant.

Det jag dag har upptäckt är:
*svår illamående som jag fick inte ens behålla min ena frukt som va stort NO NO i Lchf...men va fan ska man göra när magen är så kass och jag mår röv?...nå ja jag fick trots inte de behålla de ändån.
*magen är katastrofal och är jätte kass
*jag dricker som en gnu och jag kissa ca 4-6gånger varje timmer på jobb
*jag har mer ont än vanligt i kroppen
*jag har en skumm konstig huvudvärk

Tråkigt att det är så,men jag föreställde mig att de kunde bli så här för har man redan beskymmer med hälsan så är det svårt om det "berget" byggs på.
Jag ska försöka få i mig lite mat sen ,om magen lugnat sig.
Självplågeri minsagt!!Och just nu hatar jag LCHF!
Med detta nu vill jag medela att jag inte orka underhålla er mer i dag om jag inte blir bättre för nu ska jag lyfta mitt feta röv och dricka en kanna vatten=)



Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN , - 15,4 KG!

NEj så var de inte för mig :S skumt hörru! :S hoppas du mår bra snart igen!

2010-12-06 @ 19:38:32
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: R

Du är juh bara så vacker önskar en annan hade den utstålningen =). En annan ska kämpa vidare med sin egen vikt =) kram

2011-08-14 @ 22:50:17
URL: http:// metrobloggen.se/Juicys

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0