Maximal otur?

Mitt sista par skor gick itu idag på jobb.
Jag brukar ha två jobbe skor som jag skiftar med och först gick ju kilklacken itu och idag ramla hela klacken av på den andra skon.
Maximal otur och tråkigt när man är nöjd med skorna.
Sagt och gjort,så fick jag åka till skopunkten ...IGEN.
Då visar det sig att de skorna jag varit ute efter hela tiden fanns i butiken men de hade inte kollat längst upp på "lagret".

så dessa fick följa med hem*glad*
Mest ville jag ju ha stövlen men den finns inte mer.
Jag va ju tvungen att ha ett par till och innan hade jag med en spetsig tå och det är svårt att hitta de nu när det är omodernt.
Nu fick de bli dessa istället.

Gillar dock inte att de påminner om cowboy boots men de va de enda skorna som va åt det spetsiga hållet.
Det blir nog jag behåller dessa så jag behöver helt enkelt två skor.
Jag har en hel del Heels men inga vanliga skor....dessutom ska jag sälja en del heels här i bloggen så håll utkik=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0