New in...

Ont i fötterna har jag men det va ändån trevligt i malmö.
Det va inte många där då vädret har varit katastrof och många avåk på motervägen så den mesta tiden tillbringa vi i bilen då vi hellre körde sakta och säkert än åka av.

Betala nada för denna.
Då jag va i affären och visa att jag hade köpt en väska av dem som redan hade gått i sönder men jag älska deras väskor och därav så "köpte" jag denna.
Då säger hon ikassan att jag kunde ta denna gratis då om de tog min väska.
Men jag mena på att det va ju inte det som va syftet då min väska hade bara gått i sönder i fodret och det hade ju jag lagat...men sagt och gjort fick jag en ny väska och alla mina saker fick hoppa i
denna godbiten.




Dessa fick oxå följa med hem.Dock så är det lite fläckiga men de är rena och fina nu.Perfekt att jobba i så nu har jag skor så jag klarar mig.
Men att jag köpte dessa beror på att de "gamla" säljs och nytt kan komma in...men dock nu blir de inte mer skor...inte va jag har planerat;)


Kommentarer
Postat av: Mona

vilken kamra tar du dina bilder me :D?

2010-12-18 @ 18:09:35
URL: http://monikey.blogg.se/
Postat av: p i n k n a t i ♥ n

Sv; 995 kr :)

2010-12-19 @ 08:40:49
URL: http://pinknation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0