Ett slag imagen...

Så sa André då vi träffat vetrinären.
JAg vet inte hur jag ska reagera utan känner mig bara helt...tom.
Jag åkte dit med Tezzan som självklar börja dreggla en massa av stress+åksjuka.Sen efter en timmes väntande så fråga jag dem hur länge vi skulle behöva vänta då de stängde om 10min.
Då visade sig att peronalen jag pratat med glömt att registrera oss så de visste inte att vi satt och vänta.

Träffar en vetrinär som jag har bra förtroende för och konstaterades att det ej rörde sig om inflamation men hon verka va irriterad och vi vet inte om det berodde på att hon va sressad eller har hon.
Huggtänderna i underkäken såg hon benrester/rot kvar och kunde inte bedömma om det skulle se ut så.Då sa jag att jag fråga vetrinären om han 100% kunde säga att allt va borta.På två tände kunde han garantera de men den tredje va han lite osäker på men till 99,9%säkert att allt va borta.
Hur dte kommer sig att en "vanlig" vetrinär ser benresten kan jag ej förklara.
Vi fick boka en ny tid och då fick tandläkaren kika på det då.Risken finns och är mycket stor att behöva söva Tezzi på nytt och göra om allt igen...
Gissa hur irriterad jag är över det om det nu händer??!!
Det jag tänker på är enbart TEZZI hur hon ska gå igenom detta IGEN!!!

Åh snälla någon...gör så att det ej behövs göras om...för Tezzis skull iallfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0