H&M

Kika på H&M i vanlig ordning på morgonen och hitta lite som jag inte vet riktigt vad jag tycker om.
När jag va "yngre" så hade jag nog tagit på mig detta men nu vet jag inte riktigt hur jag skulle matcha det så de ej blir "för mycket"
Skinn och spets ska man gärna kombinera i år och vet inte riktigt vad jag tycker om det heller;)

Känns lite som "maskerad" över denna 199kr.
Kanke kunde det funka om man hade "söta" detaljer till denna.




Denna finns i ljus rosa/puder oxå och söta knappar på ryggen.Har faktiskt provat den men det är svårt att matcha.149kr och den finns redna på H&M på väla




Hur matchar man med denna sak då?*fniss*...nej inget jag skulle ta på mig idag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0