Inväntar maten...

Idag blir det spagetti och köttfärsås.Innehåller en del kcal men om man tar lite pasta och massa nötfärs blir det ändån oki=)

Idag ska en tjej komma och köpa ett par skor som är försmå.Har jag tur så får jag 550kr..och det är aldrig fel faktiskt.
Jag har snart sålt halva min garderob men skorna är svårare att sälja faktiskt.

Jag håller på att få bukt på Tezzis mage...SOM vanligt;)
Hon har övergott till sitt torris igen och hon är nöjd men det blev ett snabbt foderbyte.
Hennes mage är inte riktigt van.
Men jag har fått sluta på två mediciner som hon har tagig dagligen sen sommras+jag håller på att hitta rätt dosering av husket som är utblandat med vatten.
Jag tog tre krm och idag tar jag bara ett och hoppas nu inte det blir problem.

Jag skriver mycket om mina små misar men de är ju en del av min familj.Djur älskar en precis som man är och det finns inga dålda motiv bakom dera handlingar.
Jag har hjälpt Tezzi med hennes hälsa som börja dala efter pappa gick bort.
Jag gör vad jag kan för mina djur och det är en skyldighet...och så fort det blir jobbigt eller om man stöter på motgångar så är de ens skyldighet att ta hand om sitt djur som man skaffat.
Djur kostar...så enkelt är det;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0