Klösträdet färdigt=)

Så här ser de ut nu när jag har gjort om det.

Jag har tyvärr ingen före bild då det ej gick och spara bilden som finns på öb`s hemsidan.
Men delen sidan om "huset" jag jag byggt om sj och mittenplattan är utsågad av mig.
Så sj huset och den delen upp va klädd i grå päls med svarta tassar.Jag tog bort detta och målat alla trädelar vitt i lackfärg.
I huset är det avtagbar vit päls som jag sytt sj.
Lika dant på på högsta hyllplanet är en vit pälsbit som jag sytt och är avtagbar med karborreband så man kan tvätta det.
Mitten plattan är ju inte fyrkantig då Tezzi använder huset för att hoppa upp i sängen som är bakom dörren.Jag vill inte att hon ska riskera att slå in ryggen på mittenplanet så därför såga jag de så här istället.


Jag är faktiskt hel nöjd=)Med tiden får jag bytta ut själva repen då de slits ut ganska snabbt.
Sen när man flyttar till hus blir de helt nytt åt dem båda.


Kommentarer
Postat av: Giz

sv: tack, kul att du följer min blogg och också har samma tanker med vikt och träning:) jag anser själv att jag har en bit kvar innan jag är smal/normal så att jag själv är nöjd, men ja, jag är ju inte "fet" längre om man säger så:) Jag tycker inte du är överviktig alls, tycker du är jätte fin:) kraam

p.s vilken fin kattställning<3

2010-11-20 @ 20:08:31
URL: http://SweGizmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0