Måste köpa...

Nu när de är så kallt ute så innebär det att det är kalt inne i lägenheten.Jag får sitta i soffan fullt påklätt med massa tjocka tröjor+ullsockar+innetofflor+med täcke för att inte fryas ihjäl.
Jag behöver köpa lite saker till mig sj faktiskt och här är detta som jag ska leta efter.

Morgonrock.Gärna i beige eller likande MEN de måste vara i sådant mjukmatrial som påminner om kort päls=)


Nytt nattlinne


Nya vanliga trosor.Jag köper mina på TWILFIT 3 för 149kr.


Mjuka håriga fula innetofflor.Finns ju på cubus i naturvit/rosa/svart men dte är bara i one size och med mina små fossingar så funka inte det.

Jag ska försöka handla detta så fort jag får in lite cash för det är olidligt att vara i en lägenhet som är 16grader på mogonern/natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0