Mitt=)


Jag hämtade hem ett promenadband i går.
Jag kika på blocket och fick betala 400kr!!!Är det billigt eller vad.
Dessutom så köpte André de till mig och jag blir hur glad som hellst.
Dock så är de ingen "data" till så man kan se hur mycket man gått osv.Inte heller finns de en motor som driver den utan du gör så att det rullar på sj och jag prova springa lite på de ch det gick minsann=)
Dock så pallar inte mina knä att belastas så mycket men jag ska gå på bandet minst en timme varje dag.Det finns en lutning på bandet så det är motstånd att gå lite men jag är hur glad som hellst.
Nu kan jag röra mig varje dag utan att oroa mig att ligga med högfeber dagen efter=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0