Nytt träningsredskap?

Nu har jag kommit in i den års tiden då min kropp inte vill som jag vill.(värre än vanligt)
Jag ligger på konstant hög temp och och jag tränar efter mina dvd skivor så ligger jag pall med hög feber dagen efter.
Jag vill ju kunna träna och röra mig iallfall för annars hamnar man i en ond cirkel.
Motions cykel är ju bra men där kan jag inte röra hela kroppen.
Jag har ju en vibbare....en sådan som vibbrerar och ökar blodcirkulationen,men den användër jag mest för att värken ska bli lättare...

Jag har tänkt länge på ett promenad band.Då rör du ju hela kroppen och även om man går så är det ju ändån rörelser som är bra för just min kropp.
Jag har läst lite och jag behöver inte en sådan med motor då jag inte ska springa på det.
Det är värt att kolla upp ett beg men man måste kunna fälla ihopa det så man kan få undan det.


Är de någon som har provat en sådan här men utan motor??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0