Lördag

Vilken normal människa vaknar kvart i fem på morgonen och nu är jag fasiken helt slut=)
Dock roliga nyheter..hihi

Det har inte gått en månad än sen jag tog tag i "vikten" på nytt.Dock så har det faktiskt ej gått så bra då jag varit sjuk med feber och infektion så jag har ej kunnat träna som jag ska på 2 hela veckor.
Viktminskning 1,1kg+ 9cm mindre fläsk och lite mer muskelmassa på det;)
Jag trodde ej jag skulle ha gått ner något alls faktiskt och jag har bara haft tur.
Då innan jag gick ner 12kg så hade jag tur att gå ner 0,5kg-1kg i månaden!!Då träna jag varje dag och låg på kcalintalg 1000-1300kcal/dag.

Nå ja jag får bara kämpa på lite till även om detta ej varit jobbigt;)Det får ta tid helt enkelt.


Dessa bjuder jag på!!!hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0