Lördag

Igår börja de nästan brinna på jobb och tack olov hann de hitta "boven" innan sprinklerna satt i gång.
Sen när man kom hem visa det sig att jag inte alls behövde vara orolig över att katterna ej fått mat på någon timme.Det visa sig att Taamira+Tezzi hade öppnat foderskåpet fast de va stol för och sen hade de vält hela foderbägaren som väger antal kg och ätit massa torrisar.Taamira kunde knappt stå upp så mycket hon ätit och Tezzi va glad och nöjd.
Dock så vet jag inte än om någon skada är sked på Tezzi då torrfoder är katastofalt i hennes fall.Jag hoppas inte magen blir mer strulig pga det=/

Mina shoppingfynd idag=)

Mullvads/nougatfärgad tunika som inte är tajt.


Arme´grön tunika i större modell och perfekt att jobba i.


Ny bh som verkligen behövdes.Behöver en till men får köpa sen när jag har mer pengar.Tyvärr fanns där inga hipster eller troser till denna model,Troligtvis slutsåld så det fick bli stringisar.


Sen för ett tag sen hitta jag kilklackar som jag köpte.Blev i stövelform och fejkskinn(bästa matrialet att hålla rent) och det är super bekväma,så de blir mina jobbe skor hälan efter=)


Sen så har jag även köpt nya ringar(förra "lönen") och det är stora ringar som gäller så två nya blidde det=)



Vad händer annars idag då?
Jo nu ska jag samla kraft att sen åka och handla mat...det behövs med förstår ni=)




Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Hihi katter e så smarta så =) Hoppas inte hennes mage blev värre bara. Skit snygg bh. Var köpte du den?? Vad fanns det för storlekar??Behöver verkligen lite nya. Men eftersom jag brukar handla på change så har man inte råd att köpa flera stycken.. Kram

2010-09-04 @ 22:03:04
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart är ringarna ifrån? :)

2010-12-08 @ 00:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0