Nu jävlar;)

Det är inte alltid kul att va sådär "jämfet" som jag alltid har varit.Det är lixom inte så att jag har en enorm mage eller överdrivna valkar utan mer jämt fördelat fet.Visst jag gick ner ivikt 12kg innan och då gick jag efter min glädjevåg.Även då jag vägde 58kg kände jag mig fortfarande stor och tänkte att det är minsann fel någonstanns....
Helt riktigt.Min våg va ej så ärlig;)
Nu visar det sig att jag väger lite mer+gått upp lite ivikt då jag ej orkat köra stenhårt då jag måste ligga minimalt lite på kcalintag.

Men nu blir det andra bullar!!!
Jag Har satt in två nya åtgfärder som är Hemlig men annars har jag tagit detta åtgärder:
*ligger på ca 1100-1300kcal om dagen
*vibbar en timme/dag
*ut och går
*tränar hårt två dagar iveckan(hinner ej/kroppen klarar ej mer då jag jobbar)
*Hemlig åtgärd
*Hemlig åtgärd
*köp en ny bok där jag skriver in vikt och alla mått +en motivationsbok

Jag har visserligen min ätardag på lördag=)


Jag vill bli mindre än dessa fotto.Dock bara försöka få mindre fättmängd och mer muskelmassa.
ME LAJK!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0