Onsdag

Har precis tränat och underbart känns det.
Ska bara vänta in tiden så jag kan äta lite harvregryn+proteinshake.Det mättar ganska bra faktisk.Så bra att jag glömde att äta på hela dagen.

Jag kommer nog få nya prover på shakes idag.Den jag har är super god men den är ganska dyr så jag tänkte prova en billigare i vanlij+choklad smak*mums*

Min diet går fantastiskt bra.Jag har inte extremt sug eller att jag mår så kast för jag äter mindre.Det känns bra nu och om ca 3-4veckor ställer jag mig på vågen och hoppas på 1kg mindre(så gick jag ner innan men hoppas självklart på mer)
Jag räknar kcal precis som innan men gjort två nya ändringar*hemlis*
Jag räknar lite överdrivet på kcal att tex ligger jag på en måltid på 255 så sätter jag typ 300kcal istället.Ligger på max 1100kcal om dagen och det känns jätte bra.
Har inget sug på bröd heller,men längtar ändån tills lördagen då jag ska se hur det går då för det är min äta dag ju.
Nä det va allt jag ville dela med mig om idag.=)


Vägde ca 70kg här och hade ca 42 i byxor.Aldrig mer så här ska jag se ut,även om jag är mycket lättare idag så har jag ca 5-7kg att gå ner denna gång då det visa sig att min gammla våg visa ca 3-4kg fel=/


Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack =) Trivs otroligt bra i köket nu. Innan ville jag knappt vara där som det såg ut. Men dewt tog mig sju veckor att renovera köket mestadels ensam och med lite hjälp från mina föräldrar =) Nu är det bara lite småfix kvar där. Allt bra med dig idag annars? Här e det bra. Ska åka med mamma till ullared i morgon :P Kram

2010-09-29 @ 20:49:19
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0