Tisdag

Jag måste visa hur jag har fixat Tezzis kattlåda.Visst det kanske inte intresserar någon men jag är ganska stolt över lösningen jag fixat åt min gammelkatt.
Tezzi är 62år i människorår och jag har redan nu börjat tänka på att hon ska leva så skonsamt som möjligt.
Nu har jag handikappat toan ännu mer=)

Jag har först klätt in hela kattlådan så den matchar.Jag har breddat kanterna på locket då Tezzi står på kanten då hon gör nr2.Nu är det en trappa som gör det lättare att gå i och breddar kanten yttligare då hon får bättre balans då hon gör nr2.
Här kommer närbild=)

Inte så dumt va??=)
Kan tillägga att kattlådan har varit klädd i hela sommaren och det håller bra så det är kanon då man vill  göra att den "smälter " in mer=)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha vad fiffigt =) Vad är det du har klätt den med?? Är det typ sånt man kan klä högtalare o sånt med?? Nice o ha trappa upp till lådan =) Kram

2010-09-07 @ 12:25:05
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Okej. Jag fatta inte riktigt väger du typ 62 då eller? Jag tycket att du såg smal ut när jag såg dig igår. Men jag tror att man lätt blir bloind på sig själv efetrsom man ser sig själv i spegeln varje dag. Jag väger 62 och är 164-165 lång mitt problem är bara att jag är fruktansvärt otränad. O de som var muskler på mig innan e bara fett nu. Som på magen o låren. Men men. Jag orkar inte gå o noja mig över det längre. Snart 30 ju o snart dags att tänka på barn o sånt :P

Okej ja men då förstår jag att du e hemma. Hur trivs du annars där? sedan är du väl ledig i morgon? Passa på o vila dig =) Kram

2010-09-07 @ 12:52:17
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Sarah

Haha ja massa skrivande :P Okej. Ja men 41 % i muskler e bra. Sen väger musklerna mer ju. Ja det e klart att det tar hårt på en när någon går bort. Och det får ta sin tid. Du tar igen de sen igen.

Jag är sjukskriven till den 19 sep. Och jag hoppas verkligen att jag kan jobba då. Men i nuläget verkar det inte så. Men mycket kan hända på en o en halv vecka. Usch på tisdag är det dags för begravning =( Hemskt det är min första någonsin. Kram

2010-09-07 @ 13:39:30
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0