Flower Team

Jag fick veta att dess blommerna va oki för katter att äta om de ej har kattgräs.

Ampellilja heter dessa och jag kommer ihåg att jag hade en massa av dessa i Ekeby och Tezzi mörda alle hopa*fniss*

Så jag får iväg och handla lite sånna till Taamiris och det blir iallfall två stycken.
Jag hoppas jag får behålla mina palmer nu då resten av lägenheten har jag bara plastblommor.

Taamira äe en knepig katt.Så fort magen spökar om hon mår illa eller så ska hon äta allt.Hon äter även plastblommor och fick göra av med några för den modellen fungera ej.
Sen ska hon slicka på allt!jag kan inte ha några flaskor eller så för då slicikar hon på de som runnit.
Lika dant i vasken måste jag ha för annars slickar hon där.
Man hamnar i en ond cirkel då hon kräks igen av allt hon slickat i sig=/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0