Taamira

Hon blev ju skadad av Tiisha som rev henne vid ögonlocket.
Jag tror iallafall det då hon blev svullen och sen rann ögat.
Jag har gett henne ögonsalva och det börjar bli bra nu tack olov.
Skönt att hon svarar bra på behandlningen.
Magen går oxå åt rätt håll även om hon kräkte världens största hårboll för någon dag sen,MEN hon kunde äta som vanligt efter detta utan att få spy attacker.
Men med tanke på vetrinär fodret är svin dyrt så förväntar jag mig att de ska hjälpa =)
Mina pälsbollar är för söta.
MEN Tezzi är i mina tankar hela tiden.
Jag gråter ofta över saknaden och bara skriva detta är jobbigt och jag blir tårögd.


Taamira är lite väl tjock här men hon pendlar upp och ner i sin vikt.

Bertäffande lösen på bloggen är en enkel sak...
Jag har haft en del och göra och jag blir så stressad över att se att många går in flera gånger om dagen,precis som de förväntar sig att jag måste uppehålla dem.
Därav låser jag bloggen då jag inte blir stressad.
Så enkelt är det=)

ha en fin helg alla=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0