Träning

Jag skulle precis träna men fick avbryta.
Tydligen är inte mitt knä så bra till att träna.
Igår kändes de lite bättre och idag kunde jag gå normalt men när jag börja arobic,så varje stöt eller steg gjorde riktigt ont.
Får får vänta lite till med träningen=/

JAg har alltså inte skadat mig nyligen eller så men jag va med om en mopedolycka för över 10år sen och jag får än idag lida för de sviterna.
Mina föräldrar tyckte inte det va akuellt att besöka läkaren då när det inträffa och i efterhand har läkare och sjukgymnaster sagt att den "skadan" troligen har läkt och de kommer troligtvis bli artros av det med åren.
Jag sullnar upp vid musklen sidan om knäet och det blir som ett stort gigantiskt blåmärke då.
Väldigt märkligt men jag är ju märklig av mig=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0