Fredag...redan?

Jag va helt slut igår vill jag lova och jag vet det är mycket jobb framför mig men det är bara kul.
Jag har nog fått 60st rekryteringssidor som jag ska sätta upp mig på.
Igår fick jag även tips när jag va på Familia som jag ska göra.

Idag blir det träning och sen packa in kläder jag har sålt och sen fixa med jobb.
Igår följde en godsak med mig hem och jag fick även kika på mobilerna som jag har spanat in.
Jag tror jag vet vilken det blir nu=)

Denna följde med hem igår för 199kr.Hade ju tillgodekort så jag kunde lika bra ta med den hem=)
Problemet dock är att den fanns i 34(de är ju väldigt vida i stoleken) och jag får prova den nu här hemma några gånger och se om den verkligen passar mig.
Annars får det bli en annan storlek och beställa via nätet istället=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0