Ikea

Idag fick jag idén att bygga en ny sak till katterna=)
De har redan två klösträd som jag gjort om till dem i hallen.
Nu är planen att köpa hyllplan från ikea och göra en gång på väggen ca 20cm från taket.
Hitta dessa :

Denna är 110cm lång och jag behöver två-tre stycken+ en liten sån här:

Jag har lite vitt hårtyg kvar här hemma så hatthyllan längst upp ska bli en skön sovplats=)
Visst är jag en snäll matte?=)
Jag älskar att hitta på sånt här och det kommer nog bli fint när det är färdigt och visa självklart bild sen.


Kommentarer
Postat av: p i n k n a t i ♥ n

Sv; Ja resten av butikerna kommer att öppna i höst/vinter och efter nyår :)

Man kan läsa på Väla's hemsida vilka som ska öppna :)

2011-08-30 @ 08:22:43
URL: http://pinknation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0