Lanza

Jag köpte en inpackninf från Lanza för ett tag sen.Så här ser den ut:

Jag har använt den två gånger och nu är mitt hår bra igen=)
Jag fick håret fördervat av SUNSILK och mitt hår va torrt och hemsk.
Två inpackningar av denna och hela håret är silkeslent!
Nu använder jag ganska mycket inpackning dessa två gångerna men nu ska jag minska på mängden.
Håret är mjukt men inte tungt.Mitt självlockiga hårt blir mer levande.
Det enda minuset är att lukten är hemsk.Den ska lukta lite cocos men jag tycker den påminner av pencelin smaken som man fick när man va liten.*urk*

Jag använder alltid detta serumet oxå:

Frisör butiken på väla vid pölsemannen säljer denna för ca 160kr.Annars ligger den på ca 200kr.
Denna stärker håret och gör att jag inte får mitt hår avslitet som innan.
Denna dock luktar cocos=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0