Shopping

Jag har varit i lund,lödde och även kollat in nya butikerna på väla snabbt.
Men detta fick följa med mig hem denna gång.
Det jag behöver är ett par byxor till som är lite rakare i modellen.Hitta dessa på HM men de är vida i benen och höga i midjan.

Jag köpte även denna stora genomskinliga tröjan som man ska ha nerstoppad i byxorna.



Sen hitta jag denna trendiga kavaj på gina tricot för bara 49kr och jag blev så glad för jag har varit ute efter denna modell så länge.



Denna tröjan köpte jag på New yorker och de hade en del byxor i min modell men de hade bara upp till 38 och jag tar nu storlek 40-42.

Denna kosta 179kr.


Sen fick jag nya promenadskor=)

kostade 229kr på deichmann.


Sist men inte minst,dessa skor på skopunkten.Jag blev så glad när jag fick reklamera mina skor som jag haft som gått i tu.Jag hade limmat sulan några gånger och jag visste att nya skor behövdes.Men även om jag ej hade kvitto så fick jag lämna in mina skor och få dessa här istället +50kr tillbax=)

Dessa är så sköna i klacken och helt klart min bästa "köp".

Som sagt behövs ett par svarta byxor till och senare en vinterjacka.


Kommentarer
Postat av: Förenkla ditt liv med en läsplatta

Gillar personligen tröjorna bäst. Bra köp!

2011-08-27 @ 16:37:34
URL: http://www.lasplatta.se/
Postat av: June

Sv: Det är kul att kunna hjälpa :) Länk till listor över ämnen att undvika finns i en länk i tänk själv-inlägget. Det är ämnen att undvika om man håller på med balsammetoden, men det är bra att läsa dem ändå. Mineraloljor, till exempel, finns med där också.

2011-08-28 @ 12:18:23
URL: http://junesabstracts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0