Torsdag

Nyvaken och vilken natt!
Är helt slut men får lägga det åt sidan.
Idag kommer jobbcoatchen och vi ska ha möte i någon timme.
Jag hoppas på kunna ut och gå då jag åt glass igår och såg att varje kula låg på 300kcal!!
Jag höll på dö när jag såg detta.=(
Hälanefter blir det lättglas som är ganska god.

Jag ska till familia sen och lämna intresseanmälan och se om de har några timmar över någonstans.
Skulle bli så skönt att ha något att göra och just nu.

Hela helgen på dagen har jag nada att göra.Så känner någon sig manad att stå ut med mig så får de gärna höra av sig=)

Löshåret i och skulle så gärna vilja använda de mer men just nu om dagarna så går man bara hemma så då känns det inte så lönt att slänga i det;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0