Fix och trix ...senare???

Jag har ju förberett lite nu och kikat lite mer om kattlådor osv.
Jag har just nu en kattlåda på 50liter som är 42bred och 55lång.
Jag har blivit rekomenderad att köpa 60liter 60cm lång och 42 bred.Men kan tycka att de där 5cm gör verkligen till eller från.
Då hitta jag denna från ikea:
Den är 79lång och 57bred...känns mer att de blir denna och då blir den stor till alla tre bäbisar.

Man gör ett hål i denna så de kan kommar in och ut.(det är sådanna här lådor det erfarna kattfolket köper då det är billigare,och högre kanter så man kan få i mycketsand)

Sen för att gömma denna hur ska vi göra då?
Jo då har jag hittat en köks del som är 60bred och 80lång och den är 70cm hög så det är perfekt.
Jag har fixat en bild på den här:

Jag har vänt upp och ner på denna då denna köks del är egentligen till en diskhon.Det svarta i hörnan  är ett hål jag kommer att såga upp och där går katterna in och ut ifrån och innut i ska kattlådan stå.
Jag kommer antingen måla de vita svart eller klä in det med sådan plastfilm som man klär möbler med. Denna möbel ska då stå där min sterio står och då blir detta en snygg möbel med en bra funktion=)
Kostnad för detta?
Möbel=625kr
Låda=150kr
Färg eller film=100kr

Detta blir ju efter jag hämtat Tevin(tror jag) då jag måste köpa de andra viktiga först,och dessutom så behöver man ju en sådan stor kattlåda då när han är från 6månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0