God jul alla<3



Livet tar ibland oväntade väningar och man får inte alltid som man vill.Det är då man måste hålla huvudet högt och göra det bästa av de man har.
Det är inte alltid lätt, men huvudsaken man gör sitt bästa så kan man komma långt.
Den viktigaste resan är ditt liv och hur du utvecklas och ibland rammlar vi dit och når sin egna botten,men det är oxå då man lär sig så mycket om sig sj.
Du kommer aldrig bli den  du varit för det förfluta är det förflutna men det du kan påverka är den du kommer att bli.
Våga kämpa för din egna lycka,våga säga att du har rätt till att må det bästa av det bästa för livet är för kort för att må dåligt.
Våga säga att jag är jag och jag ska bli den bästa jag kan vara<3

God jul alla och lev livet fullt ut för en dag kan det vara försent...
Älskar dig finaste André och mina fina djur
Älskar dig pappa och Tezzi.

Jag är tacksam för det jag har<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0