Måndag

Ny vecka och nya möjligheter.
Fick gå upp tidigt och flytta in hos grannen då de ska fixa mina rör nu i några dagar.
Kattena är här inne oxå och Tiisha pep väldigt ynkligt men hon blev lite lugnare sen.
Jag hoppas ju att jag kan sova hemma inatt.

Taamira har gått på samma dos kortison ett tag men jag får nog gå upp igen.Hostar gör hon ju,och jag tror aldrig hon blir hostfri men det är skillnad på hostandet och andningen och det är bra tecken kan jag tycka.Vi tar en dag i taget och hennes mage är helt återställd<3

Det är inte så många som riktigt varit så glad som jag och ANdré när vi berätta om Tevin-standly.Jag är jätte glad men man märker när man berättar om det så vill de gärna gå in på något negativt.
Jag är iallfall glad och det ska bli kul att hämta hem honom och jag ska iväg idag och kika på nya kattlådor som passar denna bjässe.=)

Har satt upp annonser på forumet,imorron sätter jag upp tradera och möjligtvis på fredag kommer de upp i bloggen med.


Snart va det ett år sen Tezzi somna in.Denna bortgång har påverkat Taamira mer än vi trott.
Jag grät senast igår ,för saknade är så stor fortfarande.
För någon dag sen så satt jag i bilen,sidan om bilen kom en kopia av tezzi,lite knubbig,kortsvans och sprang prescis som Tezzi gjorde....tårarna forsa.I mitt hjärta finns fortfarande du Tezzi och pappa med<3
Jag förlora min älskade katt som va en underbar stötta genom livetssvårigheter,Taamira förlora sin livskramrat....vila i frid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0