Standly

Idag skrev jag på papperna om tingning av standly.
Så här ser han ut.


Han är inte så här ljus utan det är blixen som gjort han så ljus.
Hans personlighet va så fin och det gick vi på.Vi va där för att kika på katterna men det sluta med att jag skrev på papperna.I januari flyttar min pojk in och jag är själa glad!
Jag är självklart lite orolig men jag tror att det kommer gå bra för han är lugnare i sinnet.Det första han gjorde va att tvätta mig.När André såg honom så blev han fast.
Jag betalat summan för tingningen och André betalar hela resten summan i januari när han flyttar in.
Äntligen ska en pojk flytta in<3
Standly står det på papperna men jag tror han ska heta Tevin-standly.
Tevin står för vacker och skönhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0