Tisdag

Jag vakna 0500 och kunde ej sova mer så det va bara till att gå upp=)
Sitter med en kopp kaffe och kikar på nätet.
Tiisha är dålig i magen,och förstår ej varför då hon får samma mat som hon akktid fått...hrm.
Hela dagen igår börja hon skrika och skrika.
Visst hon är en snacke röv annars men detta tar priset.
Hon följer efter en i hela lägenheten och kallar och kallar....vet inte riktigt hur jag ska göra.
Jag leker massor med henne och försöker stimulera henne med hon är icke nöjd donnan=(
Nu är jag ledigt tills nyår och jag ska vila en massa så jag blir frisk.
Jobba igår med feber så de va ingen hitt.
Ska sy,och storhandla+ut på familia denna veckan.
Ska ta fotto på gången i hallen som jag byggt färdig+Tezzis urna ska ni oxå får se så fin den blev.
Nå ja ,ni får ha en fin början på denna tisdag=)

Lilla Tiisha som även kallas Tiish och ninnis=)
Hon svarar på vilka av dessa namn min gulle fis.
Hon är ensam kvar här hemma och det är hon ej van vid,och inte jag heller klart och nu hoppas jag på ett bättre år med inga tråkigheter...har varit två tuffa år för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0