-0,6kg

Inte så mycket men det går åt rätt håll.
Vägde mig förra onsdagen innan jag börja med lchf men tyvärr klara jag inte den denna gång heller.

Va gör jag då?
*Jo jag kör liknande gi och jag skriver ner fortfarande vad jag äter och tiderna så jag vet någerlunda när jag åt sist.
*När jag äter så tillför jag lite fett och har alltid något fett tillbehör till varje mat jag äter.
När man räknar kcal så är detta big no no.
*Jag har även börjat äta "mat" på jobb.En liten portion.
*Jag delar upp mina mål mer under dagen.

Det va bara igår det inte gick så bra med maten,och med bra menar jag inte att jag åt godis eller ej utan det va att de fick bli snabbt att värma mat och det blev de micromat=kalorisnål.
Det värsta med sådan här mat är att man ej blir mätt och sen är hungrig igen och dessutom va det inte gi rekomenderat heller.

Hur ska jag göra i fortsättningen?
Jo jag kör på.
Då så är det bra att föbereda dagen innan vad man ska äta så man ej utesluter just den "rätta" maten för man är så hungrig och äter något som går snabbt att göra.
Måste oxå få in träningen mer i veckan då jag förra veckan bara träna en gång.

Planera alltid din mat och ät när kroppen behöver annars hamnar man lätt i fällan och får sötsug.
Ingen kropp blir fin av att svälta.


Kommentarer
Postat av: Linn

SV; Yesstyle.com :)

2011-02-09 @ 15:00:55
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0