-1,4kg

Jag har känt mig så svullen och trott att jag verkligen lagt på mig ivikt.
Men tvärt om.
Jag har ätit 5-6mål och äter ganska mycket.
Varje dag blir det efterätt och varje lördag är fortfarande min "ätdag" då jag äter vad jag vill=)
Jag har inte tränat så mycket heller.
JAg har ätit mer kolhydrater än vad lchf tillåter och ändån gått ner.

Nu känner jag mig taggad och måste hitta fler middagar att äta och lite nyare recept.

Sista dagen på jobb idag och sen är jag taggad och börja träna igen.
Jag är ganska glad faktiskt just nu.
Har ju ganska mycket imot mig när det gäller att försöka gå ner ivikt och jag kan bara jämnföra mig med mina andra resultat.


*Jag äter mer fett,vanligt hederligt smör
*Jag äter grädde,turkisk yoghort och cream fraché(det som är naturligt fett)
*Jag äter efterätt varje dag
*Jag äter 5-6mål om dagen
*Jag har fortfarande min ätdag på lördagen.
*Jag äter ingen pasta,potatis eller ris(även om jag har ätit sushi någon gång under denna period ändån)


Detta är ingen svält eller så och man äter tills man är mätt.
Jag har ju problem med magen så jag äter inte stora portioner,utan delar ut dem så här istället.



Kan jag....så kan ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0