LCHF

Efter mycke tanke bakom detta så kände jag att jag kanske skulle prova igen?
Det är mer det att jag har räknat kcal i många många år och jag känner att de blivit enformigt+jag får sådanna blodsockerfall så allt blir pannkaka.
Det har fungerat någon vecka men sen så trillar jag dit och sen blir det hetsätning på det.
De som har "problem" med sin syn på mat förstår mig fullt ut vad jag menar.
JAg är nog den enda i min familj som har just mat som "bedövning".

Vilket fall som hellst behövs en radikal ändring.
Jag har snart nått min max vikt igen.
Mest vill jag ha en annan mat än de jag ätit i så många år och Lchf har jag kört i två dagar nu faktiskt.
Jag va jätte dålig i morse men denna gång har jag gjort lite små ändringar.
Jag har inte kräks denna gång iallafall.

Tanken är att se hur jag mår på detta.Det är väl en övergång först och då kan man må dåligt.
Men den har positiv inverkan på värk och en del blir bättre i magen av denna mat med,men sen finns de dem som blir betydligt sämmre.
Jag känner det är värt att prova en vecka.
Jag är livrädd dock att jag har lagt på mig ivikt då jag ska väga mig på onsdag.
JAg hoppas jag har gjort rätt och fått många råd.
De flesta äter ca 2-3mål om dagen men jag klarar inte att äta så stora mål så de rekomendera mig att dela upp de och jag äter ca 3-4mål.

Jag har 10kg som måste bort....Jag anses nu vara överviktig enligt BMI.
Jag trivs inte med den jag är idag.
Jag gillar inte den personen som ser tillbaka i speglen.
Jag behöver en radikal ändring.
OM detta nu fungerar så ska jag gå på denna "diet" så länge jag kan,om magen bråkar så får jag försöka gå över på GI.

Jag hoppas de är min tur att lyckas nu.
Mår jag bra så hjälper jag mina tankar oxå....vill ju inget annat än att må bra och det förtjänar ju jag som alla andra.

På detta fottot väger jag faktiskt 65kg till mina 164cm LÅNGA kropp.
Jag har storlek 40 i dessa byxor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0