Måndag

Helgen har rusat men nu är jag tillbaka igen=)
Jag vi i lödde i lördes men hann inte med allt då jag skulle iväg sen.Vi får åka iväg en annan helg igen bara.
Lund och Malmö är Next;)
Detta fick följa med mig hem:

Det ena med "bling" ska jag bygga om lite hade jag tänkt.




Det va en hel del rea på smyckena på newyorker så allt detta fick följa med hem.
Jag va ute efter smycken i just denna färg då jag bara har öronhänge+armband i denna färg.


Nu i år är det modernt med ett halsband väska.
I själva verket ska jag inte ha det som ett halsband utan ha de som en mobilväska=)


Denna köpte jag i storlek L då jag vill ha den lite större.Det är vanligt tyg och den är tunnare i matrialet.Det är snyggare att den sitter lite löst då kan jag tycka=)


Nya byxor*yes*
De är låga i midjan och lite strech.Jag går i enbart svarta byxor så jag blev glad jag hitta dessa.
Jag ska bara stryka bort pressvecken och lägga upp i benen.
Storlek 38.


Denna köpte jag samma dag jag sluta på jobb.
Den har kostat 399kr men jag har velat ha den sen jag såg dem men tyckte att 399kr är lite för mycket för en tröja.
Nu kosta den 90kr på rean och självklart blev jag glad när jag hitta den.=)

En riktig myströja.Lång,höghals och helt perfekt då de är kallt ute=)


Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh den sista koftan var ju verkligen hur fin som helst! Den kommer du passa bra i! :)

2011-02-28 @ 12:58:01
URL: http://emiliesfeline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0