Min frukost=)

Ingredienser:
Basreceptet:
3 ägg separerade
1 dl (85g) philadelphiaost
nypa salt

Gör så här
Vispa äggvitorna med nypa salt, hårt. I separat bunke vispa philadelphiaosten med gulorna och ev. tillsatser. Vänd försiktigt i gulorna i de vispade vitorna.

Klicka 4-6 Oopsies på smord bakplåt och baka i 150 graders ugn c:a 30 min.



Jag prova igår att göra detta och de va väldig goda.
Man kan sj välja vilken mjukost man vill ha om man vill ha "samlare" alternaliv men jag är glad jag har hittat ett sätt att få i mig ägg som dessutom är gott=)
Ha lite smör på eller mjukost.


Kommentarer
Postat av: Giz

sv: Ja, dem blir ju som familjemedlemmar:/ Man älskar ju sina djur om dem är tillgivna och kärleksfulla. Man ger och man får.

Som tur är finns hon som sagt ett sten-kast bort, så jag kan hälsa på henne ofta. Men hade ju hellre velat ha henne hemma såklart^^

2011-02-03 @ 14:58:32
URL: http://SweGizmo.se
Postat av: p i n k n a t i ♥ n

Sv; Större lägenhet med garage :) Och bättre läge :P

kram!

2011-02-03 @ 15:55:16
URL: http://pinknation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0