Mirakel nudlar

Jag köpte ett paket här från detta företag som är fantastisk.
De är otrolig snabba med att skicka varor och de är väldigt seriösa.Detta är ett företag som jag kommer handla mer av och vill gärna dela med mig om detta till mina kära bloggare=)
Passa på att kika in hos dem då de har massa annat gott till fantastiska priser.
http://www.lowcarbshop.se/shiratakinoodles-p-1260.html

Så här ser det ut när du får hem dem=)

Tunna genomskinliga nudlar tillverkade av Jamsrot och vatten som ger en i princip kolhydratfri pasta. Neutrala i smaken och perfekta att krydda med dina egna favoriter!

Tillagning: Häll av vätskan i påsen och skölj nudlaran i kallt vatten. Häll därefter på kokande vatten och låt dra några minuter. Häll därefter av vattnet och tillsätt i tex wok, sallad , soppa eller din favoriträtt och njut.

200g nudlar/förpackning
Näringsvärde per 100g:
Energi       5kcal
Protein      0g
Kolhydrater 0,4 g
Fiber         4 g
Natrium     2 mg



MIN TILLAGNING=)

Så här ser nudlarna ut och så här ser de ut med nyttig köttfärsås
(Lotta jag har lagt i en klick smör i för extra fett)

Se inte så gott ut men ville visa min "blandning"
Köttfärsås:färs+lök+kryddor+liten klick krossadtomat+en extra klick smör.

Hur smaka de då?
Jag prov smaka en naturell och de smaka inte så mycket.Konsistensen påminner om nudlar men de smakar inte värst mycket.Men de va halt oki att blanda med något så de "drar" åt sig smaken=)
Blev jag mätt?
Jag blev för mätt..*fniss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0