Naglarna fixade=)

Har suttit och myst vid Tv och samtidigt fixat mina naglar.
Satte på tippar på min egen nagel och fila ner dem till min egna nagels längd.
Varför gör jag detta då?
Jo för att jag kan inte göra en manikyr bra sj och då är det enklare att sätta på Tippar som blir snyggt när man filat ner dem=)
De håller bara 1 vecka på mig högst då jag har så fuktiga naglar.
Målar jag naglarna med nagelack så håller de max två dagar men ofta bara en.

Snart ska jag ta på de sista lacket och det jag använder är detta:

Detta torkar supersnabbt och de är "hårdare" i ytan än "vanliga" klarlack.

Ska strax göra Lchf middag och jag är riktigt hungrig=)


Kommentarer
Postat av: helen - skönhetsbloggen

Hejsan!

åh vad glad jag blir, du är välkommen tillbaka :)



jag köper mitt hår av pinglan_09 tror ja hon heter... något sånt iaf ;D än å länge har de varit super kvalitet , men en gång för ca två månader sedan var de ett paket som inte va så bra.. å de beror väl på från beställning till bestälnning som hon gör :)



h det så bra du också! och tack igen.. kram

2011-02-25 @ 21:06:36
URL: http://hiilen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Snyggt! :)

2011-02-26 @ 18:02:47
URL: http://angeliitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0