0910=akutid

Vi får åka in akut nu den 0910 och får ringa jobb och be mig ledigt.
Jag återkommer när jag kommit hem.

Ta mig rätt alla nu bara...
Jag vet att Tezzi är sjuk,men jag kan anse man provar först och behandla en åkomma för då vet man att man har gjort vad man kunnat.
OM det nu "bara" är artrosen och inga dåliga organ värden så får en bahandlig sättas in Om det går.
MEN fungerar inget så självklart kommer jag ge Tezzi ett värdigt slut....Jag har lovat henne detta och jag kommer aldrig svika ett löfte jag gett.

Gud så nervo man är....men vi hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Lina

Man kämpar för de man tycker om så länge de inte behöver lida.



SV: Just det där med strular med maten är jag van vid. Min katt Keso har alltid varit knepig med maten och jag har alltid fått höra att jag inte ska få panik, för katter äter när de är hungriga. Man kan även testa med mattider, alltså ställa fram maten vid vissa tidpunkter. En del tycker inte om att äta där de kan bli "bevakade", då kan man ställa matskålarna i stor kartong med ett hål så de kan gå in och äta i lugn och ro.



Vad Katten hade för medicin innan kommer jag antagligen inte få svar på, för mina föräldrar har med största sannolikhet glömt det. Men jag har för mig att det stod metacam på den flytande medicinen han hade innan, jag såg den bara hastigt.

2011-01-03 @ 09:53:43
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0