Fredag


Idag blir det att jobba.Ska försöka åka lite tidigare idag oxå.
Jag måste kunna komma i väg så man får lite energi.
Tezzi kämpar på än men jag och André har skrivit ner på ett papper om hur vi ska hantera Tezzi om hon ej blir bättre och vi har oxå skrivit ner "gränsen"....för det är lätt när man är så upprörd och tänker"vi kämpar lite till".
Hade jag fått bestämma så skulle Tezzi somnat in i går morse.
Tezzi måste komma tillbaka ,annars har jag bestämt mig och det är för Tezzis skull.
Hon mår inte alls bra,hon har ont.

Jag ska föröka åka lite tidigare på på idag.
Sen blir det helg men den får tillbringas hemma då vi måste utvärdera Tezzi.
Annars är det som det är.André och jag turas om här hos mig.
Men vi vet iallfall att i hjärtat har vi gjort vad vi kunnat.
Det är nog inte många som hade kämpat så här mycket,men man måste ändån veta med sig sj att vi gjorde vad vi kunne.
Nå får man se hur det blir,hur dagarna blir.

Nu ska jag börja göra ved mig.

Andrés ögonsten


Kommentarer
Postat av: MAMMAS KRYPIN

Ja visst är det olika.

PEPPAR peppar så har jag inte sprungit på toa nånting idag!kram

2011-01-07 @ 14:42:13
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0