Hemma från vetrinär besök...

Tiisha va lite röd i ögonen i går och jag va rädd det skulle vara inflamerat eller ännu värre...kattsnuva.
Vi boka en tid hos din vetrinär och berätta om varför vi skulle besöka dem idag.
Trodde de värsta då många faktiskt har skrämt upp mig.
Berätta om hennes historia ,det jag vet men när hon kom ut ut buren såg man hur han föll för henne.
HAn blev lite chockad och sa hon såg ju jätte bra ut=)
Så de va inte så illa som vi trott.
Inga fel på ögonen utan de va så när katter flytta till nytt hem så blir de en irritation och de kan bli lite vattninga i ögonen.Det va inget tecken på kattsnuva eller att de hade varit det så det va skönt att höra=)

Hon hade skabb,men de va jag nästa säker på hon hade.
Hon ska behandlas men en droppe i nacken en gång idag och sen är det klart=)

Så jag ska lära att lyssna mer på min känsla som oftast aldrig är fel.
Hon va en mycket fin kise och så frisk ut,så nu har hon vetrinärbesiktigad oxå.

André fick komma hem från jobb så han är hemma hos mig.
Han har blivit riktigt magsjuk och alla på hans jobb har varit sjuka.
Jag ska strax jobba några timmar och sen ska man bara ta det lungt resten av dagen=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0