Shopping

Åkte till stan då jag skulle få min nya piercing.
Nu äntligen blev de rätt iallfall och det är bra=)

Fick även köra till väla för att leta efter mina byxor men inga svarta byxor fick följa med mig hem så jag får beställa nya på H&M  men ska se om de kommer in i morron då de ska uppdatera rean.
Men detta följde med mig hem.

Från bikbok 99kr


Dessa är från H&M trend och de va rea och + jag hade en kupong där jag fick 20%billigare på rean s jag betala 80kr.
De är så där lite fula men ändån gilla jag dem.Det är en hög midja.

Sen så fick jag en tidig allahjärtans dag present av André och de va halva priset på dessa=)


Jag gillar detaljerna på skon.Klacken kunde ha varit heltsvart kan jag tycka=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0