Söndag

Ni som inte visst om det så är de en lill tjej i familjen.
Tiisha heter hon och är ca 4månader.

Hon är jätte social liten tös men dock mycket tuff.
Taamira och Tiisha har inte bråkat,bara morrat och så och så länge det hålls på den nivån och ej blir värre så är det skönt.
Jag hoppas de kan bli vänner i framtiden.
Jag är iallfall jätte stolt över Taamira som är super försiktig och jätte snäll.Det är lilltjejen som är tuff och osäker men man kan inte begära annat.

Vi ska åka till vetrinären på tisdag(om de ny ej blir ändringar)
Inatt fick vi dela upp oss.André va ju här och han sov på soffan.
Där låg han och Tiisha och Taamira låg hos mig i sovrummet,på så vis blev hon inte bort jagad från "sitt" ställe.
Timmar vi sovit då?Ja räkna med 2-3timmar.
Tiisha har gjort alla behov i lådan iallfall=)

Här kommer några bilder på lill tjejen.

Pratar och spinner gör hon hela tiden.
Hon ser lite stor ut på fottona men i verkligheten är hon väldigt liten och smal tös.



Kaffe kokaren lät lite läskigt men hon skulle ändån spana som bara den=)

Hon är en typiskt hetsätar katt,men det blir väl så när man är fler i "kullen" men jag ger henne små och många mål om dagen.
När hon se all mat blir hon helt till sig och hon försökte sno Andrés mat igår.Men hon är ju trots allt en liten tös så man får ju lära henne lite.

Hade jag kunnat ta en bild både på henne och Taamira så ska ni se hur liten hon faktiskt är.


Kommentarer
Postat av: Suz

Vilken sötnos! <3 :)

2011-01-16 @ 09:25:45
URL: http://lillasuz.blogg.se/
Postat av: Mia (forumet)

Så urgullig! Hoppas det fortsätter gå bra mellan Tiisha o Taamira :)

2011-01-16 @ 10:07:49
Postat av: Soleros

Hon är helt underbart söt! Hoppas att hon och Taamira snart blir goda vänner =)

2011-01-16 @ 10:39:27
Postat av: Rebecka

ååh så vacker hon är! Jag är kääääär :D Hoppas allt går bra och lycka till!!!!!

2011-01-16 @ 14:55:08
URL: http://zoozan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0